Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 12:49

Сайт Малокомишуваської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Часи
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Поради вчителю

Поради вчителю у роботі із замкненими дітьми

  • Розширюйте коло спілкування, знайомте з новими дітьми першими.
  • Наголошуйте на перервах про користь спілкування, розпитуйте учня, що нового він дізнався, розмовляючи з іншими.
  • Прагніть стати для дитини взірцем людини, яка ефективно спілкується, що дуже допомагає їй у житті.
  • Залучайте (якомога частіше) до групових форм роботи, давайте завдання для колективної роботи.
  • Ніколи не протиставляйте дитину колективові, припиняйте зневажливі зауваження однокласників.

Поради вчителю щодо роботи з дітьми схильними до агресивної поведінки

  • Пам’ятайте, що заборона та підвищення голосу – найменш ефективні способи у виправленні агресивності.
  • Дайте можливість таким дітям своєчасно виплеснути напруження за допомогою фізкультурних хвилинок, читання вголос, хором тощо.
  • Слідкуйте за власною поведінкою, контролюйте свій гнів, не надаючи йому форми погроз та звинувачень.
  • Важливо, щоб дитина зрозуміла, що вона потрібна в класі, що її цінують та приймають. А для цього вам необхідно дізнатися про інтереси та здібності такого учня та перевести активність у корисне русло.
  • Таким учням слід частіше надавати можливість працювати в групах, де успіх залежить від колективної роботи, вміння спілкуватися, домовлятися.
  • Один із найбільш корисних способів змінити поведінку дитини – це акцентувати її увагу на хороших учинках. Щоразу коли дитина стримує себе і не починає бійку, просто зазначте, що вона стала сильнішою. Дитина реагує на похвалу, користуйтеся цим, для того щоб зробити доброзичливе ставлення звичкою.
  • Уведіть штрафні санкції. Це можуть бути додаткові домашні завдання, виключення із ради класу. Головне, щоб учень знав про можливі наслідки своєї поведінки.
  • Допоможуть класні години, де піде мова про почуття, емоції та методи їх контролювання. Головне, щоб під час таких уроків було менше монологів, але в жодному разі не акцентуйте уваги класу на проблемних дітях.

Поради вчителю щодо шляхів підвищення ефективності уроку

1.     Зробіть мету уроку метою учнів.

  • поясніть життєву цінність теми для учнів (а не тільки для контрольної чи іспиту);
  • попросіть учнів пояснити значення завдань чи сформулювати завдання.

2.     Формулюйте мету, орієнтуючись на потреби й інтереси учнів.

  • використовуйте ігри, фільми і демонстрації;
  • використовуйте опитування, результати анкетування учнів для виправлення своїх помилок у викладанні;
  • уникайте «магії слів» - фраз, що звучать красиво, але значать мало.

3.     Серйозно ставтеся до організації уроку.

  • почніть урок із запису плану на дошці чи працюйте над планом із класом;
  • розбийте урок на етапи, підводячи підсумок кожного етапу уроку.

4.     Під час розвитку мотиву досягнення орієнтуйте учнів на самооцінку діяльності.

  • запитуйте в учня: «Ти задоволений результатом?», замість оцінки говоріть: «Ти добре впорався з роботою?»

5.     Як найчастіше ставте учнів в ситуацію вибору.

  • на початку вивчення теми інформуйте учнів про те, чому вони повинні навчитися, які форми роботи і перевірки знань можуть бути використанні, запропонуйте певну програму дій з варіантами вибору;
  • пропонуйте учням самим вибрати для себе рівень складності завдань.

6.     Допомагайте учням ставити перед собою реалістичні завдання.

  • коли учні ставлять перед собою нереально високі завдання, запропонуйте їм альтернативу;
  • попросіть учнів записувати в спеціальному зошиті завдання, що вони ставлять перед собою на день, тиждень чи чверть.

7.     Допомагайте учням бути відповідальними за успіхи та прорахунки.

  • після виконання завдання попросіть учнів розповісти, що було особливо важко, як вони з цим впоралися.

8.     Зробіть ситуацію успіху досяжною для кожного учня.

  • вибирайте такі завдання, під час виконання яких учні будуть частіше домагатися успіхів, ніж невдач.

9.     Пов’язуйте навчальну інформацію з життєвим досвідом школярів.

  • Намагайтеся подати інформацію у формі проблеми чи проблемного питання.

10.  Створюйте умови для підвищення якості знань учнів та їхньої самоповаги.

  • змініть методи пояснення так, щоб кожен учень міг досягти успіху;
  • для слабких учнів використовуйте конкретний матеріал, вивчайте кожний аспект окремо, готуйте спеціальні програми для навчання учнів низького рівня досягнень;
  • дозвольте і підтримуйте роботу в парах: сильний і слабкий учень;
  • учіть позитивному ставленню до себе через навчання позитивної мови, замість «Я не зможу цього зробити», «Це занадто важко», «Я ніколи не зроблю правильно» рекомендуйте говорити: «Я можу це зробити», «Я можу змінитися так, як вважаю за потрібне».

11.  Дайте школярам можливість фіксувати й оцінювати свій прогрес.

  • розділіть роботу на чіткі етапи;
  • надайте зразки правильних дій, за якими можна орієнтуватися і оцінювати свій успіх;
  • перевіряйте уміння і нагороджуйте тих, чия оцінка відповідає успіху.

12.  Враховуйте вікові особливості учнів у розвитку їх особистості та пізнавальної сфери.

Рекомендації педагогам щодо роботи з обдарованими дітьми

  • Постійно працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих і чутливих до всього, що стосується їхнього Я.
  • Допомагай     те здібним, обдарованим дітям виробити адекватну Я-концепцію і самооцінку, розвивати емпатію.
  • Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.
  • Дотримуйте порядок й дисципліну, обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки.
  • Скеровуйте енергію і творчість здібних і обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їхня праця приносила користь.
  • У роботі зі здібними, обдарованими дітьми використовуйте дослідницький метод, це активізує їхню роботу.
  • Розвивайте здібності дітей, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.
  • Тісно співпрацюйте з батьками здібних, обдарованих дітей.

 

/poradi_vchitelju.doc

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz