Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 18.07.2018, 21:33

Сайт Малокомишуваської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Часи
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на посаду керівника

Малокомишуваської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Ізюмської районної ради Харківської області

 

На виконання рішень ХХХІ сесії Ізюмської районної ради Харківської області VІІ скликання від 16 травня 2018 року №503-VІІ “Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району”, від 16 травня 2018 року №504-VІІ “Про затвердження персонального складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району”, від 16 травня 2018 року №505- VІІ “Про делегування окремих повноважень щодо проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району”, у зв’язку з закінченням строкового трудового договору з керівником закладу загальної середньої освіти, розпочався конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району

Найменування та місцезнаходження закладу загальної середньої освіти

І. Заклад загальної середньої освіти, у якому буде проведено конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району

1. Малокомишуваська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області, вул. Перемоги, 59,

с. Мала Комишуваха, Ізюмський район, Харківська обл., 64342,

код ЄДРПОУ 25864888.

Найменування посади та умови праці

Директор закладу загальної середньої освіти

Посадовий оклад, набавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 “Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів і оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери”; наказу МОН від 26.09.2005 №557 “Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ”.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі

Для участі у конкурсі подають такі документи:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра;

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі.

- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);

- перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти.

- дві фотокартки розміром 4х6 см.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у строк, що не перевищує 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.

Документи приймаються за адресою: пл. Джона Леннона, 8, м. Ізюм, 2-й поверх, кімната №2, Караченцева Тетяна Миколаївна, понеділок-п’ятниця, з 08.00-12.00, 12.45-15.45

Етапи проведення конкурсу

2. Конкурс складається з таких етапів:

1) Прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційних веб-сайтах Ізюмської районної ради Харківської області, відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації та закладу загальної середньої освіти ;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Караченцева Тетяна Миколаївна, тел./факс (05743) 2-11-68, ел. адреса: pr.izum@dniokh.gov.ua Інформація надається за адресою: пл. Джона Леннона, 8, м. Ізюм, 2-й поверх, кімната №2, понеділок-п’ятниця, з 08.00-12.00, 12.45-15.45

 

Детальну інформацію можна отримати тут  http://rvoizum.at.ua/index/konkurs_direktoriv_zzso/0-189

Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz